راهنما

ثبت سفارش

روند ثبت سفارش در این وب‌سایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمی‌باشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. در صفحه‌نخست یا صفحه‌ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.

2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.

3. بر روی دکمه‌ی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجره‌ای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.

4. بر روی دکمه‌ی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.

5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کرده‌اید را مشاهده می‌کنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمه‌ی ثبت سفارش کلیک کنید.

6. در مراحل بعد، فرم‌ها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.

در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماسبگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


پیگیری سفارش

برای اطلاع از وضعیت سفارش‌های خود، این‌جا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آن‌ها بهره‌مند شوید.


آیا امکان پرداخت از طریق کارت بانکی وجود دارد؟

بله. برای پرداخت الکترونیک کافی است کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دریافت کرده باشد. پرداخت از طریق درگاه امن بانکی به صورت رمزنگاری شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.

پرسش های متداول

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله مشتریان می توانند با تماس با بخش فروش، سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کنند.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

بله ، بعد از ثبت شدن سفارش و حداکثر تا 2 ساعت بعد از ثبت سفارش ، بصورت تلفنی با اعلام شماره فاکتور .

نام کاربری و رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟

از نوار بالای سایت با انتخاب قسمت ورود ، میتوانید با انتخاب قسمت فراموشی نام کاربری و یا فراموشی رمز عبور برای بازیابی اقدام کنید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

از نوار بالای سایت با انتخاب قسمت ثبت نام میتوانید پروفایل خود را ایجاد کنید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله ولی برای سفارش های خاصی میتوانند فاکتور خود را درب محل پرداخت کنند .

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

از طریق سایت ، وارد حساب کاربری خود شوید و از بخش پیگیری سفارشات میتوانید مراحل سفارش خود را مشاهده نمایید.

از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟

به دو صورت پرداخت در محل ( کارتخوان سیار ) و پرداخت آنلاین میتوانید سفارش خود را پرداخت نمایید.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید) و یا رمز یکبار مصرف پویا برای خریدهای بالای 100 هزار تومان

 CCV2 کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده است.

تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد

در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.

تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

برای خرید ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل یا ایمیل ثبت نام کنید.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

خیر فعلا این امکلن در سایت فراهم نیست.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید