قوانین و مقررات

  • تعهد نامه
  • قوانین و مقررات
    کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از سایت را دارند، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.
    عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.
  • نکات مهم:
  1. -تایید و پردازش سفارشات درروزهای کاری انجام می‌شودو پردازش سفارش‌ها در تعطیلات رسمی امکان‌پذیر نیست.
  2.  خلیفه کالا ب متعهد است با رعایت سیاست‌های معین ارسال کالا، سفارش را در مکان تعیین شده در سایت، تحویل دهد. (در صورت عدم حضور سفارش‌دهنده محترم در مکان تعیین شده، هزینه‌های مربوط به ارسال مجدد به عهده ایشان خواهد بود و باید به فروشگاه پرداخت شود.)
  3. در صورتی كه به دلیل هرگونه كار یا تغییر شرایط محصول، نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید، فروشگاه اینترنتی خلفه کالا از پس گرفتن آن كالا معذور است.
  4. تمامی کالاهای گران قیمت مسئولیت سلامت فیزیکی تمامی كالاها هنگام ارسال، بر عهده شركت‌های حمل و ‌نقل یا بیمه‌كننده شركت حمل و ‌نقل است. خلیفه کالا نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.
  5. هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بسته‌بندی سفارش است تا در صورت ایجاد نقص در بسته یا محتوای آن در اثر حمل یا هر نوع مغایرت، آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید. مراتب حداکثر باید ظرف 24 ساعت به فروشگاه اطلاع داده شود تا خلیفه کالا بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد. در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری، متاسفانه خلیفه کالا مسئولیتی در قبال آن نمی‌پذیرد.

ماده 1
افراد برای عضویت در سایت فروشگاه و خرید از آن باید در هنگام خرید یا در حالت عادی به قسمت عضویت مراجعه کنند. در این مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، رمز عبور و آدرس پست الکترونیکی، لینک تایید عضویت برای آنان ارسال می‌شود که کاربران با کلیک نمودن آن، مراحل عضویت را تایید می کنند.
تبصره 1
اشخاص حقیقی و حقوقی حق عضویت در سایت را دارند.
تبصره 2
صرف عضویت در سایت دلیل بر قبول و پذیرش مفاد موافقتنامه بوده و خلاف آن به به هیچ وجه پذیرفته نیست.
تبصره 3
کاربر باید رمز عبور و نام کاربری خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می‌تواند برای ثبت نام مجدد و اخذ کلمه عبور جدید اقدام کند.
تبصره 4
کاربر باید آدرس پست الکترونیک خود را به همراه سایر اطلاعات درخواستی به‌طور صحیح اعلام نموده و مسئولیت ثبت اشتباه و یا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.
تبصره 5
عضویت در سایت رایگان است.
تبصره 6
به دلیل آنکه در برخی از موارد احراز هویت خریدار از طریق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سایت امکان‌پذیر است، مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و فروشگاه هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد.
تبصره 7
هر شخص مجاز به داشتن تنها یک حساب کاربری در سایت می باشد.
ماده 2
کاربر عضو، پس از عضویت و اخذ رمز و کلمه عبور، حق خرید از سایت را دارد.
ماده 3
فرایند خرید از سایت توسط کاربر به این شرح است:
الف- بازدید از کالاها و خدمات ارائه شده در سایت
ب- پرداخت مبلغ تعیینی( یا اعمال تخفیف) به‌صورت آنلاین به حساب شرکت (انعقاد قرارداد)
ج- ارسال رسید کالا و خدمات خریداری شده در قالب ایمیل و یا به‌صورت پیامک به آدرس پست الکترونیک و یا شماره تلفن همراه کاربر جهت ارائه
تبصره1
پس از اتمام عملیات خرید، امکان انصراف از خرید به هیچ وجه برای خریدار امکان پذیر نمی باشد.

ماده4
رسید‌های کالا و خدماتی که پس از خرید برای کاربران عضو ارسال می‌شود دارای نام و مشخصات است اما کاربر عضو باید از رسید و یا کد دریافتی مراقبت نماید و چنانچه به هر دلیلی آن رسید مربوطه مفقود شود و یا شخص دیگری از آن استفاده کند، فروشگاه در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد.
تبصره 1
نام چاپ شده روی رسید، نامی است که کاربر در زمان عضویت به فروشگاه ارائه داده است. بنابراین فروشگاه خلیفه کالا در خصوص هرگونه مغایرت نام با هویت واقعی خریدار مسئولیتی ندارد و درصورت بروز هرگونه مغایرت، خریدار حق استفاده از رسید خود را نخواهد داشت.
ماد5
اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود ایمیل حاوی کد خرید از شرکت به کاربر نرسد موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود. همچنین شرکت مسئولیتی در قبال خرابی‌ها و یا عدم سرویس‌دهی به دلیل اختلال در سرویس اینترنت و سایر زیرساخت های مورد نیاز ندارد.
ماده6
به منظور تعمیرات دوره‌ای این سایت به‌طور موقت غیرقابل دسترس می‌شود و کاربران حق اعتراض ندارند.
ماده7
فروشگاه از کلیه اطلاعات کاربران عضو اعم از اطلاعات دریافتی و ارسالی، (Backup) تهیه نموده و از آن نگهداری می‌کند تا در صورت بروز هرگونه خطری برای یک نسخه، نسخه دیگر مصون بماند.
ماده8
کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را برای هرگونه عمل تجاری از دست می‌دهد.
ماده9
در صورت ارسال اشتباه سفارش ، سفارش تعویض می شود .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

پاسخ : خیر - امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد و فقط پرداخت بصورت آنلاین و توسط درگاه پرداخت اینترنتی صورت می پذیرد .

 در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. پرداخت موفق هزینه به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و پس از آن پیامکی مبنی بر ثبت موفق سفارش، برای کاربر ارسال می‌شود و نیازی به اطلاع‌ دادن پرداخت سفارش نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده‌سازی و ارسال می‏‌شود.

لازم به ذکر است که پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می‌شود.

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چه زمانی کالای من را ارسال میکنید و چند روز طول می شکدبه دستم برسد؟

پاسخ : کالای خریداری شده شما دو روز بعد از خرید بسته بندی و تحویل اداره پست می شود و از زمان ثبت در دفاتر پستی 4 الی 10 روز طول می کشد بدستتان برسد .

توجه کنید با توجه به وضعیت بیماری کرونا خودروها و بسته های پستی استریلیزه می شوند و امکان تاخیر تا 14 روز نیز وجود دارد.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

چرا سفارشم دو یا چندین مرسوله شده است؟

تعداد مرسوله ایجاد شده بدلیل نوع کالایی است که توسط شما سفارش داده شده است. امکان دارد شما چندین دستگاه اسپرسوساز یا چندین دستگاه آبسردکن تقاضا دهید محصولات بستگی به کارتن های پستی جداگانه بسته بندی و برای هر دستگاه جداگانه کد مرسوله پستی دریافت می شود در ضمن چنین محصولاتی همزمان ارسال نمی شود و بصورت جداگانه در زمان ها مختلف بدست مشتری می رسد.