گارانتی

کلیه کالاهای سایت  دارای گارنتی معتبر  فرا سرویس میباشند .(گارانتی شامل کالاهای زیر 400/000 تومان نمی باشد.)

 خریدار موظف به باز کردن کالا در حضور مامور پست قبل از امضا رسید پستی می باشند و میبایست در صورت شکستگی از تحویل آن خودداری کند ، در صورت تحویل گرفتن بدون چک کردن ،خلیفه کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد.لطفا هنگام تحویل مرسوله پستی خود از نماینده پست از سالم بودن اطمینان حاصل بفرمایید.

تست سلامت کالا در هومینال

یکی از معضلات خرید اینترنتی، عدم سلامت محصول حین دریافت می باشد که همین امر باعث شده تا افراد از خرید غیر حضوری سرباز زنند. در این راستا خلیفه کالا تصمیم دارد تا با ارائه خدمات ویژه، شرایط مطلوبی را برای مشتریان عزیز فراهم آورد.

به این صورت که تمامی کالا ها قبل از ارسال توسط کارشناسان فنی، تست شده و بعد به تیم حمل و نقل سپرده می شوند. این تست برای تمامی اجزا اعم از کابل برق، بدنه، اقلام همراه، و صحت کارکرد هرکدام انجام خواهد شد.

تضمین اصالت:

صداقت، اعتبار ماست

تمامی محصولات موجود در فروشگاه خلیفه کالا از برند‌های معتبر بوده و اصل می باشند. ما امانت‌دار اعتماد شما هستیم و تا از کالایی مطمئن نباشیم، در اختیارتان قرار نمی‌دهیم.

دقت داشته باشید کلیه برندها معتبر بصورت اصل و دارای ضمانت اصالت یک هفته ای میباشند مثل فیلیپس ، کنوود ، تفال ، بوش و ... سعی شده به هیچ عنوان کالای درجه دو از برندهای معتبر حتی مشابه با شکل و کیفیت اصل در سایت قرار داده نشده تا با خیال آسوده جنس اصل را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم . شعار ما رضایت و جلب اعتماد شما مشتریان عزیز می باشد.

7 روز ضمانت تعویض و برگشت کالا

شرایط تعویض و برگشت کالابه طور کلی تمام محصولاتی که در خلیفه کالا به فروش میرسد دارای ضمانت نامه اصلی از شرکت های معتبر می باشد ، با این حال در جهت رضایتمندی مشتریان عزیز طرح " 7 روز ضمانت برگشت کالا " با توجه به چهار چوب و قوانین خدمات پس از فروش که در ادامه به صورت کامل شرح داده می شود از امروز قابل اجرا می باشد.

لذا  تمام مشتریان عزیز با آسودگی بیشتری می توانند محصولات مورد نظر خودشان را خریداری نمایند.

نکته مهم : خریداران محترم به هیچ وجه کالا به صورت حضوری تعویض نخواهد شد .
به هیچ وجه کالا قبل از تست واحد فنی پس گرفته یا تعویض نخواهد شد .

خریداران محترم به این نکته دقت داشته باشید که گارانتی به این دلیل بر روی محصولات قرار داده شده است که شرکت های تولید کننده مطمئن نیستند به صورت صد در صد محصول عرضه شده در بازه زمانی مشخص به درستی کار می کند یا خیر .


1. کالا دارای ایراد یا اشکال فنی باشد.
دراین صورت می بایست تا قبل از 7 روز اشکال و ایراد را به شرکت اعلام نمایید.
کلیه شرایط مندرج در کارت گارانتی باید برقرار باشد چنانچه شرایط گارانتی نقض شده باشد امکان تعویض وجود نخواهد داشت.

2. کالاهای دارای ایراد ظاهری: درصورتی که کالا دارای اشکالات ظاهری باشد شما مشتری گرامی می بایست از پذیرش کالا امتناع نموده و کالای را به پیک  عودت دهید.به هیچ وجه شکستگی شامل گارانتی نمی باشد و "طبق قانون تمام شرکت های گارانتی" محصول با هزینه تعمیر می شود. هزینه رفت و برگشت نیز بر عهده خریدار می باشد.

3. کالاهایی که مشخصات فنی  یا ظاهری آن  با موارد ذکر شده در سایت مغایرت دارد.

دراین حالت چنانچه این مغایرت قبل از بازکردن کالا قابل تشخیص نباشد و بعد از باز کردن این مغایرت مشخص گردد  می بایست حداکثر 24 ساعت پس از تحویل کالا کتبا اعلام گردد تا در پروسه تعویض یا مرجوع کردن قرار گیرد .
4.امکان تعویض کالا در صورتیکه محصول باز نشده باشد و مشتری بلافاصله بعد از دریافت از خرید خود منصرف شود وجودندارد.

5. کارشناسان خدمات پس از فروش  ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی کرده و نتیجه را ظرف مدت 24 ساعت به مشتری اعلام می کنند.

نکته: امکان بازگشت وجه یا تعویض کالا قبل از بررسی و کنترل توسط کارشناسان بخش فنی وجود ندارد.
نکته مخصوص خریداران شهرستان: قبل از ارسال کالای معیوب با شماره تماس گارانتی محصول خریدار شده که به صورت کارت یا هولوگرام می باشد تماس گرفته و مشکل را شرح دهید تا در صورت امکان کارشناسان فنی مشکل را حل یا جهت ارسال کالا به گارانتی شما را راهنمایی کنند . در صورتیکه این مرحله انجام نشود و بدون هماهنگی محصول خریداری شده را ارسال کنید ، در صورت سالم بودن محصول هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

کالاهای غیر قابل تعویض

1. کالاهایی که کارتن و جعبه اصلی محصول خراب شده باشد غیر قابل تعویض می باشد .  استفاده از این بند تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به خلیفه کالا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

7 روز ضمانت برگشت از تاریخ دریافت سفارش توسط مشتری محاسبه می شود نه تاریخ صدور فاکتور.

7 روز ضمانت برگشت شامل همکاران محترم نمی باشد و هزینه رفت و برگشت و تعویض کالا از همکاران دریافت می شود. همکاران باید مستقیم محصول را برای شرکت گارانتی ارسال کنند.