شرایط مرجوعی و بازگرداندن کالا:
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های خلیفه کالا بوده است و ما در این راستا می کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
ایراد فنی شامل عملکرد نادرست دستگاه باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، به کارشناسان سایت اطلاع داده شود.
لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7 روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی ممکن است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به لوازم خونگی بازگردانده شود.
برچسبزدن و یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راهاندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا (قید شده در دفترچه راهنمای کالا) را شامل میشود.
اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات فروشگاه مغایرت داشته باشد:
اگر کالایی که دریافت کردید ، با اطلاعات درج شده در فروشگاه اینترنتی خلیفه کالا مغایرت داشته باشد ، در این موارد باید حداکثر تا 24 ساعت مغایرت کالا را با ما در میان بگذارید تا هماهنگی های لازم برای بازگشت کالا انجام شود.
دقت کنید که کالای برگشتی با بسته بندی کامل و ایمن به همراه تمامی وسایل موجود در جعبه اصلی ارسال شود .در صورت بسته بندی نامناسب برای برگشت کالا که باعث صدمه یا شکستگی کالا شود یا کم بودن یا خرابی قطعات و وسایل همراه آن شود بخش کارشناسی سایت خسارت وارده را برآورد کرده و اعلام مینماید ودرصورت عدم پرداخت از سوی خریدار هیچ گونه وجهی به خریدار برگشت داده نخواهد شد و هزینه برگشت کالا نیز به عهده خریدار است و بعد از پرداخت کالا مجدد ارسال خواهد شد.ده در فروشگاه اینترنتی خلیفه کالا مغایرت داشته باشد ، در این موارد باید حداکثر تا 24 ساعت مغایرت کالا را با ما در میان بگذارید تا هماهنگی های لازم برای بازگشت کالا انجام شود.
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش خلیفه کالا جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
دقت کنید که کالای برگشتی با بسته بندی کامل و ایمن به همراه تمامی وسایل موجود در جعبه اصلی ارسال شود .در صورت بسته بندی نامناسب برای برگشت کالا که باعث صدمه یا شکستگی کالا شود یا کم بودن یا خرابی قطعات و وسایل همراه آن شود بخش کارشناسی سایت خسارت وارده را برآورد کرده و اعلام مینماید ودرصورت عدم پرداخت از سوی خریدار هیچ گونه وجهی به خریدار برگشت داده نخواهد شد و هزینه برگشت کالا نیز به عهده خریدار است و بعد از پرداخت کالا مجدد ارسال خواهد شد.
ارسال کالای جدید :
بعد از اینکه کالای برگشتی به فروشگاه تحویل داده شد و پس از بررسی در بخش گارانتی و تایید کالای مرجوعی ، کالای جدید ارسال میگردد و امکان ارسال کالای جدید قبل از رسید کالای مرجوعی به فروشگاه وجود ندارد.
اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد:
اگر متوجه شدید کالا موقع حمل و نقل و یا سایر موارد آسیب دیده است ، از آنجایی مطابق فاکتور ارسالی , کالای خریداری شده کاملا تست شده تحویل شرکت حمل و نقل گردیده , هر گونه شکستگی و یا آسیب دیدگی احتمالی بر عهده شرکت حمل و نقل می باشد .در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویلگرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به خلیفه کالا بازگردانده شود.
گارانتی خلیفه کالا
اکثر محصولات خلیفه کالا دارای گارانتی هستند که میتوان در صورت بروز مشکلات در کالا ، از گارانتی استفاده کنید. در موقع تحویل از مامور پست حتما کالا رو چک و سپس امضا (این امضا به منزله تایید دریافت و بدون مشکل از طرف شما میباشد) و تحویل بگیرید.